sobota, 16 sierpnia 2014

Ogłoszenie 2

A więc stało się. Uległam! Nie, możecie już normalnie oddychać, to nic związanego z odchodzeniem, zawieszaniem czy innymi takimi.
Otóż Stop Dreaming doczekało się swojej strony na facebooku! :) 
Znajdziecie nas tutaj.
Naprawdę długo nad tym myślałam, aż w końcu powiedziałam sobie: czemu nie? To tylko powinno ułatwić Wam kontakt ze mną, poza tym to będzie jedynie frajda. Znajdziecie tam zapowiedzi rozdziałów, jakieś ciekawe fragmenty, muzykę z rozdziałów i wiele, wiele innych. Więc jeśli tylko chcecie zapraszam do polubienia strony i bycia na bieżąco! 
Dziękuję za uwagę, przepraszam za straszenie i do zobaczenia za tydzień! 
PS. w nowym rozdziale naprawdę będzie się działo, chętnych oczywiście odsyłam w ww miejsce ;)


2 komentarze:

  1. hejo, co się stało z rozdziałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błąd był jakiś i na kilka godzin zniknął, ale już jest z powrotem ;)

      Usuń