wtorek, 5 września 2017

Powrót :)

Chciałam tylko napisać, że niesamowicie dziękuję Wam za każde ciepłe słowo. Naprawdę nie spodziewałam się, że aż tyle osób będzie czekać. Byłam miło zaskoczona Waszymi komentarzami i każdy znalazł miejsce w moim serduszku.
W końcu wróciłam do domu, w końcu znalazłam czas, żeby odpocząć po moich wcale-nie-wakacjach i w końcu zabrałam się porządnie za rozdział. Chciałabym wrócić do systemu jednego rozdziału miesięcznie i postaram się sprostać temu wyzwaniu, nawet pomimo nadchodzących studiów. Nowy rozdział powinien pojawić się we wrześniu, może uda mi się go skończyć w tym tygodniu, chociaż niczego nie obiecuję. Tak czy siak, na bank dłużej niż 3 tygodnie czekać nie będziecie, jestem Wam to zdecydowanie winna.
I na koniec, znowu, dziękuję. To dzięki Wam jestem tu gdzie jestem.
Cieszę się, że wróciłam.


"– Nie widzieliśmy się z Lily przez całe wakacje, więc właściwie nie mieliśmy jak poopowiadać co u nas – wyjaśnił Syriusz. 
Poopowiadać co u was, przemknęło mi przez myśl. Raczej kogo nowego poznaliście.
– Przecież nic się nie dzieje – powiedziała Alia, odwracając się w kierunku chłopaków. – Tyle, że naprawdę musimy iść, jeśli chcemy zdążyć...
– Tak, idziemy – przerwał jej James, odzyskując zdolność mówienia. Wciąż jednak nie patrzył w moim kierunku."



5 komentarzy:

  1. Wracasz? O rany, to jedna z najlepszych wiadomości, jakie dostałam od paru tygodni, naprawdę :D Po tym, co się działo w moim życiu... no, nie ważne. Ważne, że ty się pozbierałaś i wracasz do nas. Cudownie <3 Czekam z niecierpliwością ;DD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło coś takiego przeczytać! Mam nadzieję, że już wszystko Ci się poukładało w życiu ;) I dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  2. Również czekam z niecierpliwością ❤

    OdpowiedzUsuń